Plasarea comenzii

Plasarea comenzii

 
Q: Care este avantajul de a-ti face cumparaturile de la un singur magazin, CoolMobile.ro ? 
A: La CoolMobile.ro ne tratam in mod egal toti clientii, indiferent de comanda sau statut . Odata ce iti alegi un produs de la un magazin, alt produs de la alt magazin etc, niciodata nu vei beneficia de atentia deosebita a vreunuia dintre ele. Optand pentru un singur magazin, ai sanse mari ca dupa cateva comenzi, sa beneficiezi de comanda procesata imediat 24/7, discount-uri, dar si posibilitatea de a avea o persoana dedicata cu care vei tine legatura. Cand ai o problema, poti apela cu incredere la noi si o vom rezolva.
   
Q: De ce sa fac comanda online?
Este mult mai comod, dar si sigur in acelasi timp. Comenzile online pot fi plasate oricand, chiar si in timpul noptii, urmand a fi preluate in ordinea sosirii de cate un agent de vanzari CoolMobile.
   
 Q: Cum plasez comanda online?
 A: Ai la alegere 2 metode de a plasa o comanda online:
a."Comanda rapida"
Alegeti-va produsele dorite si plasati o  comanda rapida , fara a va inregistra pe site . Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoana sau firma, pe numele careia se va emite factura fiscala, precum si  adresa de livrare, in cazul in care nu se doreste ridicarea produsului de la sediul CoolMobile.
 
b."Autentificare pe site"
Daca sunteti client vechi folositi un cont activ. Daca este prima data cand cumparati de la noi, creati-va un cont prin simpla introducere a unor date ce ne sunt folositoare in emiterea facturilor fiscale precum si la  livrarea corecta a produselor comandate de dumneavoastra.
Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti.
   
 Q: Cum se desfasoara o comanda?

 A: Fie ca ai lansat comanda telefonic sau online (comenzile platite cu card online apar in sistemul nostru dupa confirmarea tranzactiei de catre procesorul platii online), ne ocupam in cel mai scurt timp de solicitarea ta. Cum:

  • verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (in cazul in care ne este solicitat acest lucru)
  • rezervam produsele aflate in stocul nostru
  • comandam la furnizor produsele disponibile din comanda
  • cerem termen de livrare in cazul in care produsul nu se gaseste nici in stocul furnizorilor
  • te contactam pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informatii complete privind momentul pregatirii comenzii

In cazul in care un produs nu este disponibil, de comun acord, il vom inlocui ori scoate din comanda.

   
 Q: Cum pot afla detalii tehnice suplimentare despre un produs?
 A: Luand legatura prin  e-mail cu  Departamentul Tehnic sau Documentare, ale caror adrese  le gasiti in sectiunea ‘’Contact’’.
   
 Q: Cum aflu daca un produs este disponibil?
 A: Pentru aflarea stocului aveti la dispozitie urmatoarele statusuri:
  1. IN STOC MAGAZIN:
  -produsul se afla in stocul  CoolMobile.ro sau se poate aduce in aceeasi zi din depozit si se poate ridica oricand de la sediu, prin comanda ONLINE, inainte (pentru rezervare). Stocul este afisat in timp real.
  2. CONTACTATI-NE PENTRU INFO STOC:
  -este posibil ca stocul sa fie limitat, in acest caz fiind necesara o confirmare de stoc, inainte de a fi plasata comanda ONLINE.Stocul fizic si termenul de livrare este comunicat pe e-mail, yahoo messenger sau prin telefon, in functie de preferintele clientului.
Acesta informatie este afisata pentru produsele la care CoolMobile.ro nu poate afla un stoc in timp real.
  3. IN STOC DEPOZIT:
Produsul se afla in stocul furnizorului, putand fi livrat in maxim 24-48 de ore de la finalizarea comenzii. Stocul este actualizat in timp real, existand totusi posibilitatea ca furnizorul sa nu poata livra produsul din cauza unor erori de stoc sau a altor cauze, situatie in care veti fi anuntat in cel mai scurt timp posibil.
  4. LA COMANDA
Produsul poate fi adus in baza unei comenzi ferme, intr-un termen de 5-30 zile. Este necesara plata unui avans iar returul produselor aduse pe baza de comanda speciala nu este posibil.
Acesta informatie este afisata mai ales pentru jocuri care depind 100% de termenul de lansare/livrare al producatorului.
  5. NU ESTE IN STOC
  Acesta informatie este afisata pentru produsele EOL, cu stoc epuizat temporar sau eliminate din ofertele importatorilor. Consultantii de vanzari CoolMobil va pot oferi in acest caz produse asemanatoare, cu specificatii cat mai apropiate de produsul pe care il doreati.


   

  Plata produselor

  Q: Care sunt metodele de plata la CoolMobile.ro ?
  A: 1. Plata online cu cardul bancar. Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD. Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii. 
  A: 2. Plata prin virament bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa solicitati trimiterea facturii proforme de catre un operator. Factura trimisa automat de sistem este o factura proforma DOAR cu titlu INFORMATIV, nuconstituind obligativitate contractuala si in anumite situatii putand fi eronata. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul S.C. COOL MOBILE SOLUTIONS S.R.L.  
  A: 3. Plata ramburs. Se plateste contravaloarea produselor agentului Fan Courier care face  livrarea, impreuna cu taxele aferente, incluse in valoarea facturii.
 
 Q: Cat de sigura este tranzactia online?
 A: Tranzactiile online realizate in paginile securizate EuPlatesc prezinta un nivel ridicat de siguranta, la standarde internationale. Datele personale sau cele de card introduse in paginile securizate de comanda, nu sunt in nici un moment expuse si nu sunt stocate.Toate operatiunile se desfasoara intr-un mediu sigur care protejeaza confidentialitatea, certificat VISA si MasterCard. Datele introduse in timpul procesului de comanda sunt transmise intr-un mediu criptat folosind o conexiune SSL (128 biti).                  

Serverele de tranzactionare sunt scanate zilnic de catre ScanAlert/Hacker Safe impotriva vulnerabilitatilor cunoscute. Prezenta logo-ului HackerSafe certifica faptul ca serverul indeplineste standardele de securitate Hacker Safe. Datele de card nu sint stocate pe serverele ePayment, ele sunt trimise securizat direct spre serverul bancii emitente pentru autorizarea si efectuarea tranzactiei.
 

Livrarea comenzii

 Q: Cum stiu cand pot ridica o comanda de la sediu CoolMobile.ro ?
 A: Veti fi contactat telefonic de unul dintre consultantii de vanzari pentru a va confirma intervalul orar in care puteti ridica comanda din sediu .
 
 Q: De ce nu pot ridica acum produsul?
 A: Pentru ca este "disponibil la comanda online"
 
 Q: De ce nu imi puteti aduce produsul?
 A: Pentru ca este "indisponibil momentan"
 
 Q: De ce nu a plecat comanda? V-am trimis confirmarea platii .
 A: Comanda se livreaza dupa procesarea platii, care este transmisa si confirmata de catre banca.
 
 Q: Cum pot primi o comanda in tara ?
 A: Livrarea in tara se efectueaza prin serviciul de curierat Fan Courier sau Urgent Cargus, cu perceperea taxei aferente conditiilor contractuale.
 

 Returnarea produselor

 Q: In ce conditii pot returna un produs ce nu face obiectul garantiei?
 A: Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Acestea se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
   
 Q: Ce costuri implica returnarea unui produs? 
 A: Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a efectuat expedierea. S.C. COOL MOBILE SOLUTIONS S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. 
   

Garantii si service

 Q: Unde se solutioneaza garantia?
 A: Garantia se solutioneaza la sediul S.C. ITG ONLINE S.R.L. situat in Bucuresti, sector 6, Spl. Independentei nr 202.
   
 Q: De ce acte trebuie sa fie insotit un produs trimis pentru solutionarea garantiei? 
 A: La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente si copiile facturii fiscale/certificatului de garantie. 
   
 Q: In ce conditii si cand este considerat un produs ca fiind DOA (dead on arrival)? 
 A: In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. COOL MOBILE SOLUTIONS S.R.L. in termen de 48 de ore de la primirea produsului. 
   
 Q: Ce inseamna DOA?
 A: DOA inseamna "dead on arrival" - produsele primite defecte.
   
 Q: Ce inseamna CID?
 A: CID inseamna "customer induced damage" - defectiune cauzata de client, neacoperita de garantia produsului.