Restaurantele ofera clientilor reducere de 50 la suta in cazul in care isi opresc telefoanele

Este un fenomen comun in restaurante, atat in ​​up-market si casual : clientii vorbesc cu voce tare pe telefoanele lor mobile, enervand pe cei din jurul lor. Opusul apare la fel de frecvent : clientii absorbiti de telefoanele lor mobile, ignorand celelalte persoane cu care ei ar trebui sa fi luat masa.

Un restaurator israelian a venit cu un truc ideajuns de puternic pentru a face fata cu ambele probleme, oferind o reducere de 50 la suta in cazul in care sunt de acord pentru a dezactiva telefoanele mobile.

Jawdat Ibrahim, proprietar al cantinei Abu Ghosh din afara Ierusalimului, a declarat ca toti mai putin un client din restaurant, incepand cu saptamana trecuta, au fost de acord cu conditia respectiva si au avut parte de discount. Un client care pur si simplu nu a putut opri telefonul lor a fost un jurnalist de stiri TV, a spus el.

” Am schimba ceva. S-ar putea sa fie ceva mic, dar poate ca intr-o mica voi fi schimbarea culturii de a manca “, a declarat Ibrahim pentru presa asociata.

” Tehnologia este foarte buna. Dar, doar atunci cand mananci, doar mai ales atunci cand esti cu familia si prietenii, puteti sa asteptati doar pentru o jumatate de ora si se bucura de alimente si de compania oamenilor respectivi. O multime de oameni  stau jos si ei nu se bucura de alimente lor si compania celorlalti. “

Ar trebui ca aceasta idee sa fie testata in restaurante din Romania ? Ce zici in cinematografe ? Ce te enerveaza cu privire la folosirea telefonului mobil ?